Drukke vrouw koopt kleding online

Posted by on Feb 29th, 2012 and filed under ONDERNEMEN. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

De drukke levenstijl van vrouwen is slecht nieuws voor conventionele kledingwinkels en warenhuizen. Steeds meer vrouwen werken en hebben geen tijd meer om uren te winkelen. Ze willen zoveel mogelijk doen in kortere tijd. Langdurig shoppen naar ‘must haves’ in hun garderobe, zit er niet meer bij. Wat dat betreft schuiven ze op in hun koopgedrag naar mannen.

In zijn boek What women want, analyseert retail consultant Paco Underhill de veranderde levenstijl van vrouwen en hoe winkels en bedrijven zoals fitnesscentra en dienstverleners daar op in kunnen springen.

Er wordt meer en meer gekocht via internet, gewoon vanaf de bank thuis. Kledingbedrijven bieden uitgebreide mogelijkheden om kleding virtueel te passen voor de aanschaf. Kwestie van maten opmeten, invoeren en passen maar.

Follow CEO_ME on Twitter

CEO me! Handboek voor ambitieuze vrouwen – en mannen is uit.

“Knappe prestatie” en “niet het zoveelste boek over topvrouwen te zijn, maar juist een boek over ménsen” (Management Team)

“De auteurs hebben smeuïge verhalen boven water gekregen” en “onderhoudend en adviezen genoeg in dit boek”(NRC)

Benieuwd naar de persoonlijke inzichten, verhalen en beste carrièreadviezen van Nederlandse topmannen en topvrouwen?
Laat onder meer Jan Kalff, Mirjam Sijmons (ANWB), Pauline van der Meer Mohr (Erasmus), Karel Vuursteen en Caroline Princen (ABN Amro) je meenemen naar hun werkkamers en kijk de kunst af voor de tocht naar een topfunctie.

Bestel hier het boek. We berekenen binnen Nederland geen verzendkosten.

Share

Leave a Reply

Photo Gallery