Lessen van topondernemer Marlies Dekkers

Posted by on Mar 23rd, 2011 and filed under ONDERNEMEN. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Het was een internationaal Nederlands succesverhaal. Lingerieontwerper en ondernemer Marlies Dekkers opende de ene na de andere flagshipstore, werd in 2007 verkozen tot Zakenvrouw van het Jaar, liet de meest bekende actrices en zangeressen (Sarah Jessica Parker, Britney Spears) in haar BH’s lopen en oogste winst als sinaasappels aan Valenciaanse bomen. Haar plannen om het merk wereldwijd uit te breiden waren groots en meeslepend. Tot in 2009 bleek dat het zo goed helemaal niet ging. In plaats van meer winkels, kreeg ze ineens rode cijfers op haar balans. In ondernemersblad Sprout valt een analyse te lezen over de te snelle groei, pijnlijke situaties en haar vechtersmentaliteit, want die is ze niet kwijtgeraakt. Marlies Dekkers is nog lang niet van het toneel verdwenen.

Share

Leave a Reply

Photo Gallery