Roze voortaan taboe

Posted by on Nov 21st, 2012 and filed under (ON)GEHOORD. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Hebben marketeers het eindelijk begrepen? In Management Team leggen drie marketingexperts uit hoe vrouwen benaderd willen worden. De eerste conclusie is zowel broodnodig als schokkend: neem vrouwen serieus.

Marianne van Leeuwen, mede-oprichter van Sisteract, een interactief bureau gespecialiseerd in marketing voor vrouwen, raadt aan:

“Het zijn nog steeds vaak mannen die de ­beslissende stem hebben bij marketingcampagnes. Bij een ­vrouwelijke doelgroep worden dan uit wanhoop de roze ­concepten opgezet, omdat mannen gewoon niet beter weten. De oplossing is eenvoudig; de mannen moeten juist vroeg in het proces ­vrouwen erbij betrekken. Bij de uitwerking ben je te laat.
Veel vrouwen hebben een kritische inslag die je in je voordeel kunt gebruiken.”

Lees hier het hele artikel.

Beeld:  improbcat

Follow CEO_ME on Twitter

CEO me! Handboek voor ambitieuze vrouwen – en mannen

“Knappe prestatie” en “niet het zoveelste boek over topvrouwen te zijn, maar juist een boek over ménsen” (Management Team)

“De auteurs hebben smeuïge verhalen boven water gekregen” en “onderhoudend en adviezen genoeg in dit boek” (NRC)

Benieuwd naar de persoonlijke inzichten, verhalen en beste carrièreadviezen van Nederlandse topmannen en topvrouwen?
Laat onder meer Jan Kalff, Mirjam Sijmons (ANWB), Pauline van der Meer Mohr (Erasmus), Karel Vuursteen en Caroline Princen (ABN Amro) je meenemen naar hun werkkamers en kijk de kunst af voor de tocht naar een topfunctie.

Bestel hier het boek. We berekenen binnen Nederland geen verzendkosten.

Share

Leave a Reply

Photo Gallery