Vrouwen winkelen steeds meer als man

Posted by on Oct 28th, 2011 and filed under PRESENTATIE. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

De nieuwe sociaal-economische status en levenstijl van vrouwen zouden wel eens het einde kunnen betekenen van conventionele kledingwinkels en warenhuizen. Steeds minder vrouwen hebben tijd en zin om uren te winkelen. Wat dat betreft schuiven ze op in hun koopgedrag naar mannen en winkelen ze ook steeds vaker online.

In zijn boek What women want, analyseert retail consultant Paco Underhill de veranderde levenstijl van vrouwen en hoe winkels en bedrijven zoals fitnesscentra en dienstverleners daar op in kunnen springen. Van huisvrouw zijn ze veranderd in huisbezitter.

Lees ook deze column op CEOme.nl over vrouwen die voor hun man winkelen.

Beeld: infomatique, Flickr

Follow CEO_ME on Twitter

CEO me! Handboek voor ambitieuze vrouwen – en mannen is uit. “Knappe prestatie” en “niet het zoveelste boek over topvrouwen te zijn, maar juist een boek over ménsen” (Management Team)

“De auteurs hebben smeuïge verhalen boven water gekregen” en “onderhoudend en adviezen genoeg in dit boek”(NRC)

Benieuwd naar de persoonlijke inzichten, verhalen en beste carrièreadviezen van Nederlandse topmannen en topvrouwen?
Laat onder meer Jan Kalff, Mirjam Sijmons (ANWB), Pauline van der Meer Mohr (Erasmus), Karel Vuursteen en Caroline Princen (ABN Amro) je meenemen naar hun werkkamers en kijk de kunst af voor de tocht naar een topfunctie.

Bestel hier het boek. We berekenen binnen Nederland geen verzendkosten.

Share

Leave a Reply

Photo Gallery